Underlig doft och smak från 50% choklad. Lite mandellikör, spritsig så att säga.
Inte chokladsmak alls, så den här får inte något gott betyg av mig. Du kanske tycker annorlunda och det är OK.
Alla har vi olika smak preferenser.
Betyg under Tillverkare —>
