Chokladprovning med Anders Avsnitt 489

Choklad gott, hallon gott, Lakrits gott, vad kan gå fel.
Inte så mycket, men lite obalanserad med sockret tycker undertecknad, För övrigt alldeles utmärkt.
Nja, kunde haft lite tydligare lakritston också. Så betyget, ja det hittar du här under Tillverkare — >

Chokladprovning med Anders avsnitt 482

Choklad gjord i Umeå på bönor från Ecuador och lakrits från Ramlösa. Är det bra? Många har misslyckats med choklad och lakrits ( i mina ögon, eller ska jag säga för mina smaklökar).
Betyg under Tillverkare till höger —>