Pistage och mandel med dadelsocker funkar ganska bra. Nötkrosset blir lite torrt, men det blir det alltid. Dadelsocker var en trevlig bekantskap. Men vegansk choklad, all choklad är vegansk om det inte finns mjölk i den. Varför ska det basuneras ut hela tiden?
Betyg under Tillverkare —>
